.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب و شتم مهدی کروبی در نماز جمعه امروز تهران
ضرب و شتم مهدی کروبی در نماز جمعه امروز تهران

یک شاهد عینی با اشاره به اینکه «هواداران باقی مانده اطراف کروبی دست های خود را به همراه محافظان کروبی، اطرافش زنجیر کردند و بقیه نیز به یاری آنان شتافتند» افزود:« ولی فشار به حدی زیاد بود که عبای آقای کروبی هم افتاد و عینک شان نیز از چشمشان جدا شد.»
در حالی که برخی شایعات از ضرب و شتم مهدی کروبی خبر می داد، خبرنگار «شفاف» توانست به جزئیات بیشتری از این ماجرا دست پیدا کند.

یکی از حاضران در محل نماز جمعه امروز تهران که ضرب و شتم دبیرکل حزب اعتماد ملی را دیده است به خبرنگار «شفاف» گفت:« آقای کروبی در حال بحث با هواداران خود به طرف خروجی حرکت می کرد که با ماموران نیروی انتظامی روبرو شد.»

به گفته این شاهد عینی، ماموران انتظامی حاضر از این نامزد انتخابات خواسته بودند تا با ماشین پلیس ادامه مسیر را طی کند و در این راستا کروبی از هواداران خویش نیز خداحافظی نمود.

این شاهد می افزاید:« در حالی که کروبی در حال خروج از درب دانشگاه تهران بود، ناگهان حدود 15 الی 20 نفر به وی حمله کردند.»

وی با اشاره به اینکه «هواداران باقی مانده اطراف کروبی دست های خود را به همراه محافظان کروبی، اطرافش زنجیر کردند و بقیه نیز به یاری آنان شتافتند» افزود:« ولی فشار به حدی زیاد بود که عبای آقای کروبی هم افتاد و عینک شان نیز از چشمشان جدا شد.»

وی از هتاکی و فحاشی در این ماجرا نیز خبر داد.

به گفته وی، این ماجرا با دخالت نیروی انتظامی پایان یافته بود.

این شاهد عینی تصریح کرد که تا لحظه ای که جمعیت اطراف متفرق شدند، آسیب خاصی متوجه کروبی و یا سلامتی وی نشده بود.

گفتنی است که مرتضی تمدن، استاندار از پيگيري حادثه مشكوك ضرب‌وشتم كروبي خبر داد و گفت: هرگونه اعتراض و انتقادي بايد در چارچوب قانون باشد.

رئيس شوراي تأمين استان تهران با محكوم كردن رفتارهاي غير قانوني تأكيد كرد: از نظر ما اين حادثه، يك حادثه معمولي نيست و قطعاً عناصر مشكوكي در طراحي و اجراي آن نقش داشته‌اند.

استاندارد تهران در پايان از نيروهاي انتظامي و امنيتي خواست، هرچه سريع‌تر عاملان اين حادثه را شناسايي و به محاكم قضايي تحويل دهند.

این واقعه در حالی رخ می دهد که سجاد صفار هرندی، فرزند وزیر ارشاد دولت نهم در مورد احتمال کتک خوردن اصلاح طلبان گفته بود:« اگر موسوی و خاتمی به نماز جمعه بیایند شک نکنید که برای تکرار ماجرای فحش و کتک خوردن عبدالله نوری و مهاجرانی در تابستان ۷۷ آمده اند و وقتی که به این نیت آمده اند معلوم است که این اتفاق نباید بیفتد! همچنان که با شعار های تند و غیر عقلانی نباید فرصت مظلوم نمایی و خود بهشتی بینی (!) به کسی داده شود. حتی اگر محتوای خطبه ها بد بود که بعید است نباشد!!»

وی از کروبی که امروز این واقعه برای وی اتفاق افتاده است، نام نبرده بود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1388
برای صفار هرندی متاسفم که چنین کودکی تربیت کرد .حالا کار بجایی رسیده که این کودکان در مورد رجال سیاسی قد اعلم کردند.
نا شناس 27 تير 1388
جسارت و شهامت کروبی تحسین بر انگیز است و نا توانی و عجز کسانی که به او حمله کردند نشانه ضعف مها جمان است .
نا شناس 27 تير 1388
درود بر کروبی قهرمان
نا شناس 27 تير 1388
آقای تمدن آیا در تمدن ایران رسم بر این بوده که عدهای با چماق و باتوم و بیسیم به آقای کروبی حمله کنند و آنان را به عناصری غیر از نیروهای سازماندهی شده فشار نسبت دهیم ........بابا از این دروغ ها دست بردارید چون مردم به ماهیت واقعی شما پی ببردند.
نا شناس 28 تير 1388
درود و سلام و دستمریزاد به شیخ جسور اصلاحات

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.